نرم افزار حسابداری اموال محصول شرکت شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری اموال

نرم افزار حسابداری اموال محصول شرکت شایگان سیستم می‌باشد و دارای امکانات زیر میباشد:

مدیریت آسان اموال و دارايی‌های ثابت

  • نگهداری اطلاعات دارایی‌های ثابت
  • محاسبه استهلاک
  • محاسبه و نگهداری ارزش دفتری
  • جزء فروش، تعمیرات و تغییر در دارایی
  • قابلیت اتصال به برنامه حسابداری (حسابگر)
  • نگهداری اطلاعات دارایی‌های ثابت و تهیه پرونده کاملی از اموال موجود از جمله اطلاعات مربوط به نام، کد، عکس، محل استقرار، مرکز هزینه و … .
  • نگهداری اطلاعات مربوط به جابه‌جایی‌ها، عملیات واگذاری، نام‌گذاری، مفقودی‌ها، پیدا‌شده‌‌ها، تعمیرات و اجزاء یا قطعات مربوط به اموال.
  • پیوست تصویر برای دارایی.
  • امکان طراحی و چاپ شماره مربوط به دارایی به صورت بارکد و الصاق آن بر روی دارایی.
  • محاسبه و نگهداری ارزش دفتری و ذخیره استهلاک دارایی‌های ثابت با قابلیت بررسی و مشاهده محاسبات انجام‌شده.
  • امکان برگشت محاسبه استهلاک.
  • تغییر نرخ و نوع استهلاک.
  • امکان طراحی فرمت اسناد حسابداری مورد نظر، پیش نمایش آنها و سپس تأیید جهت ارسال به نرم افزار Cyber Account.
  • صدور اسناد حسابداری مربوط به هریک از دوره‌ها در مراحل خرید، استهلاک دوره‌ای طبق بازه های زمانی مورد نظر کاربر (سالانه، ماهانه و…)، انتقال به انبار، تعمیرات، فروش و … .
  • طبقه بندی و گروه‌بندی دارایی‌های ثابت موجود به صورت طبقات دارایی‌های مختلف (ساختار درختی) همراه با اطلاعات اختصاصی آنها (همانند املاک و مستغلات ، وسائط نقلیه ، ماشین آلات و…)
  • نگهداری اطلاعات اموال در سطوح نامحدود.
  • گزارش کارت مشخصات دارایی‌ها و لیست دارایی‌ها.
  • گزارشات مربوط به محاسبات استهلاک با روش‌های قانون مالیات‌ها به صورت (سالانه ، ماهانه و …) و تهیه گزارشات کاملی از وضعیت دارایی‌های ثابت موجود بر اساس محل استقرار، مرکز هزینه و … .
  • امکان گزارش‌گیری به صورت نمودار سه‌بعدی.
  • ارسال گزارشات به Excel  و مشخص کردن فیلدهای خاص برای ارسال به Excel.
  • امکان طراحی انواع گزارشات به صورت شخصی با فیلدهای دلخواه کاربر.
  • وجود رمزهای ورود و سطوح دسترسی به اطلاعات.
  • تهیه پشتیبان از اطلاعات به صورت دستی بر روی هارد دیسکت، فلش به صورت فشرده و غیر فشرده.
  • استفاده از برنامه فقط با وجود قفل سخت افزاری.
  • پشتیبانی اتوماتیک اطلاعات به صورت روزانه.
  • زمان‌بندی کردن پشتیبانی اطلاعات.
  • تعیین کاربران مختلف، تخصیص نام کاربری و رمز ورود آن‌ها.
  • تعیین گروه‌های امنیتی.
  • تخصیص دسترسی به کاربران ( قسمت های مختلف برنامه، حساب‌ها، کالاها، انبارها).
  • امکان نگه‌داری دوره های مالی متعدد.
  • امکان ارتباط با نرم افزارCyber Account  جهت صدور سند حسابداری.
  • ایجاد شرکت‌های مختلف روی یک کامپیوتر به صورت کاملا مستقل.
  • امکان استفاده به صورت شبکه.
  • ثبت تغییرات مربوط به عملیات نرم‌افزار توسط کاربران.
  • ماشین حساب، دفترتلفن، تقویم شمسی یا میلادی.
  • استفاده از پارامترهای مختلف برای کارکردن بهینه با برنامه اموال.
نرم افزار حسابداری اموال
نرم افزار حسابداری اموال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *