نرم افزار حقوق دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد به نرم افزاری می‌گویند که عملیات تعریف و محاسبه حقوق دستمزد کارکنان که به صورت دستی انجام می‌شود را به صورت اتوماتیک و سیستمی انجام می‌دهد. در نرم افزار حقوق دستمزد کاربران می‌توانند اطلاعات کامل افراد را همانند اطلاعات فردی و شغلی، پس‌انداز، پایه حقوق و … را تعریف نمایید. همچنین در این برنامه می‌توانید اطلاعاتی را که در مورد پرسنل به صورت روزانه اتفاق می‌افتند را در برنامه ثبت نمایید. از جمله این موارد می‌توان به ماموریت، توبیخ، مرخصی و اطلاعات اضافی دیگر اشاره نمود. در نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید حقوق پرسنل را محاسبه نموده و فیش حقوقی آن‌ها را تهیه نمایید و بر اساس فرم‌های سازمان تامین اجتماعی و دارایی لیست بیمه، مالیات و حقوق را تهیه نمایید. پس از محاسبه  لازم به ذکر است در نرم افزار حقوق دستمزد تهیه فایل مالیات بر حقوق طبق فرمت جدید از سال 96 قابل تهیه است. نرم افزار حقوق دستمزد شایگان سیستم، اطلاعات را در دوره‌های مالی متعددی نگه می‌دارد. در این برنامه می‌توان برای کاربران مختلف سطوح دسترسی تعیین نمود و کاربران را در گروه‌های کاری مختلف قرار داد. همچنین اطلاعات در نرم افزار حقوق دستمزد قابلیت بکاپ‌گیری اتوماتیک وجود دارد. برای واردکردن کارکرد پرسنل در نرم افزار حقوق دستمزد از دستگاه‌های کارت ساعت زنی، فرمت‌های مشخصی تعریف شده است که می‌توانید طبق این فرمت‌ها، ارتباط بین نرم افزار حقوق دستمزد و دستگاه‌های ساعت زنی را برقرار نمایید.

نرم افزار حقوق دستمزدیکی از قابلیت‌های نرم افزار حقوق دستمزد این است که می‌توان از اقدامات کاربران در برنامه حقوق دستمزد گزارش‌گیری نمود و مشخص نمود هر کاربری چه اقداماتی در سیستم انجام داده است. در این برنامه می‌توانید به تعداد دلخواه شرکت مجزا ایجاد نمایید و حسابداری حقوق دستمزد شرکت‌های مختلف را در یک سیستم انجام دهید. در این برنامه می‌توانید گزارش‌های مختلفی از بخش‌های مختلف برنامه تهیه نمایید و مدیریت می‌تواند از این گزارشات در تصمیم‌گیری‌های خود استفاده نماید. همچنین امکان طراحی گزارش در سیستم وجود دارد. نرم افزار حقوق دستمزد با قفل سخت‌افزاری اجرا می‌شود. امکان محاسبه عیدی و سنوات پرسنل و مدیریت پس‌انداز و وام از دیگر امکانات برنامه حقوق دستمزد می‌باشد. با استفاده از این امکان می‌توان برای کاربران اطلاعات پس‌انداز و وام را تعریف نمود و از گزارش‌های مرتبط آن استفاده نمود. در نرم افزار حقوق دستمزد کافیست شما برای بار اول اطلاعات پایه‌ای همانند حقوق پایه، اضافه‌کاری و … را تعریف نموده و در دفعات بعدی می‌توانید حقوق پرسنل را به صورت خودکار تعریف نمایید. هرماهه پس از جمع‌آوری اطلاعات کارکرد پرسنل و دیگر اطلاعات پرسنل از قبیل میزان اضافه‌کاری، نوبت‌کاری، شب‌کاری و … می‌بایست این اطلاعات را به برنامه ارائه و پس ‌از آن نسبت به محاسبه آن اقدام نمود. با انتخاب فرم ورود اطلاعات کارکرد ماهیانه از منوی عملیات روزانه، پنجره ورود اطلاعات ظاهر شده و از طریق افزودن پرسنل انتخابی یا از جدول، پرسنل به لیست ماه مورد نظر اضافه می‌شود. اطلاعات پرسنل را به 3 طریق می‌توان در فرم کارکرد ماهیانه وارد نمود؛ مورد اول به صورت دستی (اطلاعات کارکرد پرسنل به صورت دستی پر می‌شود) مورد دوم به صورت دسته‌ای (از طریق منوی ورود اطلاعات دسته‌ای کارکرد، مساعده، اضافه‌کاری و … ) و یا از طریق دریافت از کارت ساعت، اطلاعات کارکرد پرسنل دریافت می‌شود. همچنین در نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید فرم‌های کارگزینی و اداری مربوطه را طراحی نمایید.

نرم افزار حقوق دستمزد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *