تعریف و ارسال سند حقوق به حسابگر در نرم افزار حقوق دستمزد

در این مقاله به بررسی بخش دیگری از نرم افزار حقوق دستمزد شرکت شایگان سیستم می‌پردازیم.

پس از هر دوره انتخابی در نرم افزار حقوق دستمزد بایستی نسبت به صدور سند حسابداری بر اساس عملیات مالی صورت پذیرفته، اقدام نمود. با توجه به امکاناتی که در این انتخاب در اختیار می‌گذارد، می‌توان اسناد حسابداری را ایجاد، بازبینی و ارسال (به سیستم مکانیزه حسابداری مالی) نمود. این امکان از طریق منوی اطلاعات پایه / سند حسابداری در دسترس شما قرار می‌گیرد. می‌توانید فرمت سند را مطابق شکل در برنامه تعریف و یا اصلاح کنید.

فرم تعریف فرمت سند در اطلاعات پایه پرسنل فرم تعریف فرمت سند در اطلاعات پایه پرسنل

در این قسمت از نرم افزار حقوق دستمزد شما باید به ازای هر سطر از سند حسابداری یک سطر تعریف کنید و با استفاده از پارامترهای موجود ردیف بد/بس خود را بسازید. برای مثال می‌توانید با استفاده از فیلتر شماره پرسنل فرد مورد نظر خود را جهت ثبت سند حسابداری مربوطه انتخاب نمایید و از قسمت نوع ردیف و فیلتر اصلی مبلغ مورد نظر را شناسایی نمایید. پس از تعریف تمامی سطرها در نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید برای ارسال سند مربوطه به برنامه حسابداری اقدام نمایید. به منظور ارسال اسناد حسابداری ایجادشده به نرم‌افزار حسابگر بایستی از انتخاب اطلاعات پایه / سند حسابداری / ارسال سند استفاده نمود.

برای ارسال اسناد حسابداری در نرم افزار حقوق دستمزد باید نام سند و نام ماه را انتخاب کرده و کلید ارسال را در بالای فرم فشار دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *